pondělí 17. března 2014

Zpátky

Jak jste si všimli, dala jsem si malou blogo-pauzu (i když uznávám, že s mou frekvencí vkládání článků jste si ani moc všimnout nemuseli). Kdo by byl zvědavý, co se dělo v mezičase, tak jsem si hodně četla (to vám byla nádhera, tolik jsem toho nepřečetla snad od střední), hodně se rozčilovala nad politikou, abych zase ve svém politicky-uvědomělém-ignoračním cyklu přešla do fáze ignorace okolního světa, protože politika škodí zdraví, upekla jsem svůj první koláč (všechna skromnost stranou - byl výborný), naučila se základy argentinského tanga, s kamarádkou uvařila krém 1.1, opět se mi za celý rok podařilo nezestárnout ani o den (ať si kalendář říká, co chce) a začala poznávat vesnice v okolí Brna. Prostě poměrně dost příjemně strávený čas.

A teď už jsem zpátky, pokusím se aspoň občas něco sepsat, ať se mých věrných deset čtenářů nenudí příliš. Vyvstává však otázka - o čem si vlastně tady na blogu přejete číst? Chcete víc cestovat? Patlat si víc jídla na obličej (což vřele doporučuju, protože je to po všech směrech príma)? Číst mé báječné a jedinečné postřehy? Je vám to upřímně jedno? Ne, že bych teda pak psala jen o jednom tématu, ale mohla bych zvážit vaše přání a o některých věcech třeba psát častěji než o jiných...

A protože se těším na jaro, ač je tu s námi v podstatě od ledna, tak vám sem dávám pár motivačních kosatců, které rostou kolem rybníka za ostravskou čtvrtí Martinovem. Foceno na procházce s tatínkem před pěti leti uprostřed května. Fuj, ten čas ale letí...




2 komentáře:

  1. Motivační kosatce? To beru! :-) Hlavně, že sis tu blogopauzičku a vůbec to, že jsi zase doma hezky užila - politika zásadně škodí zdraví stejně tak sledování večerních zprách - před spaním se vůbec nechci rozčilovat, tak jsem tuto činnost úplně odbourala a žije se mi "v mé bublině" fajn :-)....Co se týče článků - piš o čem chceš, co zrovna prožíváš, co Tě baví - protože mě baví tvůj styl psaní ať píšeš o čemkoliv :-D...a hlavně si dál užívej pohodičku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, dekuji za moc mily komentar. Co se tyka kosatcu, tak ti vrele doporucuju se k tomu rybniku vydat, je to vazne krasa. Jen letos asi o neco driv nez v pulce kvetna ;)

      Vymazat