úterý 13. srpna 2013

Čelenka - Para el deseo especial de Lupita y su hermana

Kolegyně mě poprosila, jesli bych mohla nafotit čelenku, kterou jsem si udělala, aby se její sestra mohla podívat, jestli by nechtěla taky takovou. A protože flerový obchůdek mám zavřený, zatímco jsem tady, tak dávám fotky sem.

Je zbytečné se tu nějak rozepisovat. Jen jedna drobnost - není to tak úplně čelenka, spíš je to šperk do vlasů. Nepracuju totiž s dostatečně pevným drátem, protože se špatně shání a špatně se s ním pracuje. Naštěstí nemám vlasy, které by potřebovaly krotit a navíc je nerada nosím rozpuštěné, takže mi to vůbec nevadí a užívám si svého šperku ve vlasech. Je jemný a decentní, ale přesto jej nelze jen tak přehlédnout, což mi plně vyhovuje. A jen drobná poznámka, s foťákem jsme se tak docela nedokázali domluvit na barvách, takže - korálky jsou tmavě fialové a ne černé.




Foto ve vlasech je bohužel dost rozmazané, ale můj dvorní fotograf byl zrovna pryč a mě se nedařilo vykroutit si ruku tím správným způsobem. Tak aspoň pro ilustraci (výjimečně na rozpuštěných vlasech).



A příště už zase nějaký výlet, slibuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat