středa 7. srpna 2013

Chlubírna

Už jsem vám tu dříve zmiňovala, že si tu chci koupit drátky a korálky. A jak zamýšlela, tak se taky stalo. A teď přišel čas se vám tady pochlubit, co jsem teda vyrobila. Bez velkých řečí a tramtár mi dovolte představit následující čtveřici.


A teď o něco málo detailněji.

Korálky na těchto naušnicích jsou matné a mají takovou moc hezkou barvu - asi bych ji nazvala sivá? Pravděpodobně. Je prostě taková šedá s jemňounkým nádechem do modra. Ale fakt jemňounkým.




Tyto naušnice taky mají matné korálky, ale díky průhlednosti to není hlavní rys, kterého si na nich člověk všimne. Když se díváte proti světlu, jsou tak pomerančově žluté, když jsou ve stínu a není, co by je rozzářilo, tak jsou téměř medové.



Tyto naušnice ani netřeba moc komentovat, černé květy, které přes svou černou barvu nejsou ani trochu smutné.



A poslední vám dnes ukážu brož. Je poměrně velká, ale přesto lehká a vdušná, a už má svou majitelku. Dělala jsem ji totiž jako poděkování kolegově manželce, která skvěle peče a vaří a ráda se o plody svého umění podělí. A přestože vařím a peču celkem přijatelně, usoudila jsem, že proti ní jsem úplný patlal. Tak aspoň květina, protože ta nemůže urazit žádnou ženu (tohle si, pánové, dobře zapamatujte, ať vám kdokoliv říká cokoliv jiného).





Doufám, že se vám mé ručně vyráběné drátěné šperky líbí. A protože v drátování určitě budu pokračovat, oficiálně tímto zakládám rubriku Chlubírna, kde vám výhledově ukážu i svoje šperky, které intenzivně nosím a nikomu nedám. Krom toho, že jsou parádní, tak jsou všechny handmade. Což jsem si ale uvědomila, až když jsem svou sbírku třídila a vybírala si, co si vezmu s sebou do Států, rozhodně to nebyl záměr, mít právě takovou sbírku. Však uvidíte, jaké skvosty mi sídlí se šperkovnici.

4 komentáře:

  1. Teda to je taková krása!!! Jsi strašně šikovná, moc se mi Tvoje šperky líbí jsou nápadité originální vkusné - no dostala jsi mě :-). Ty máš obchůdek na fleru? Já jsem tam taky, budu ráda když mi třeba do mailíku nebo zde napíšeš odkaz - kde bych Tvoji tvorbu našla. Já spíš maluju a plácám si brože z filcu, ale drátky nezvládám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, cela se tu pod tou chvalou cervenam :) Dekuji
    Na fleru jsem, i kdyz ted mam obchudek zavreny a znovu ho otevru az po navratu: Kerridaenn
    A kazdy mame neco, ja zas temer neudrzim v ruce ani tuzku, natoz pastely nebo stetec. Aspon je ten svet zajimavejsi :)

    OdpovědětVymazat