pátek 26. dubna 2013

Top 3 písně


Dneska jen takový rychlopříspěvěk, ke kterému mě inspirovalo včerejší bloudění autem. Bloudění bylo zajímavé po všech stránkách, ale dnes se zmíním jen o té hudební. Abych to nějak uvedla, tak já teda rádio sama od sebe neposlouchám vůbec, protože mě hrozně rozčilují nuceně vtipné průpovídky libovolných moderátorů na kterémkoliv rádiu, ale v autě se mu nevyhnu. Naštěstí si můj milý k řízení pouští zvukovou kulisu jen na delší tratě, které já zase pro změnu prospím, takže jsem ušetřena. A jelikož tu vetšinou spíš jen popojíždíme než jezdíme, tak rádio neposloucháme ani tady. Zatím jsme měli rádio puštěné asi jen třikrát, když jsme jeli někam dál. Jako třeba do Sedony, na letiště vyměnit auto nebo při cestě na Squaw Peak, když jsme minuli tu správnou odbočku a skončili na druhém konci Phoenixu... ale to je jiný příběh, který vám povyprávím, až bude víc času.



Jo, ty písně, abych je nezakecala. V rádiu tu hraje převážně hudba, aspoň na těch stanicích, které chytá naše auto. Což je dobrá vlastnost. Věřím totiž tomu, že rádioví moderátoři jsou stejně vtipní napříč státy, jazyky i kulturami. Tady si to nemluvení ale vynahrazují jinak - mají oblíbených pár písniček a ty jedou pořád dokola. Nejdřív nás to trochu překvapilo, ale teď už se na naši oblíbenou obehranou trojku téměř těšíme. Takže bez dalších velkých řečí tady máte odkazy na tři nejhranější pisně v celých Státech.

Pink a její vyčítavá píseň


Bruno Mars a jeho nekonečný cajdák o tom, že se měl víc snažit, dokud jeho slečna byla pořád ještě jeho slečna


A naše nejoblíbenější nakonec - Pitbull s Christinou Aguilerou, kteří si užívají kouzla okamžiku. Můj milý má při poslechu této písně tendenci si podupávat nohou na plynu, pouštět oběma rukama volant a před sebou kreslit kruhy v tanečních kreacích. Ještě že tu mají snad jenom rovné cesty. A auta jedou tak rychle, že si nestíháme všímat děsu v očích protijedoucích řidičů. Takže poslech jen na vlastní nebezpečí.




Všechno by to měla být oficiální videa, pokud vás po spuštění potká reklama, tak se vám omlouvám. Nicméně ji v klidu přeskočte nebo přetrpte, to podle vlastního uvážení, protože to stojí za to.




2 komentáře:

  1. Mozna vam i tyto tri pisne zavidim. Dneska na Radiozurnalu od rana prinaseji reportaze z komunisty poradane akce ke dni prace. Dokonce se obcas venuji i rozboru nekterych z projevu.

    Chapu, ze porad muzu radio vypnout, ale ja jsem zase velky radiofil a vypnuti by byl uz opravdu velky krok.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to asi budu radši poslouchat opravdu pořád tři písně dokola. Mám radši vyváženější zpravodajství a příliš mnoho pozornosti věnované pouze jediné záležitosti mě moc nebaví.

    Klobouk dolů, že nepřeladíte a zachováváte věrnost stejné stanici. Tomu já říkám loajalita :)

    OdpovědětVymazat