neděle 2. června 2013

Zůstáváme

Tak a je to tady. Po devíti měsících od doby, kdy jsme s mým milým kývli na dlouhodobou služebku v USA, naši američtí manažeři otevřeli pokladničku a krom slov "To je paráda, že tě tu budeme mít!" se nám konečně dostalo i nějakých peněz. Takže teď nejen, že tu mého milého chtějí, ale jsou ochotní za to i zaplatit. Idylka.

Teď nás čeká hromada zařizování. Musíme přebookovat letenky (z příští soboty na neurčito), najít nějaké místo k bydlení, protože hotel k dlouhodobému pobytu moc není, musíme pořešit nějaké lepší zdravotní pojištění, musíme nakoupit oblečení a boty (k velké radosti mého milého, který si nákupy přímo užívá), protože jsem ochotná chodit v jedněch botách a střídat jednu sukni s jedněmi kraťasy dva měsíce, ale dýl prostě ne. Dále musím odhlásit doma internet, protože na dva měsíce se mi to nechtělo dělat, ale do konce roku už to smysl má. Musíme vymyslet, co s naším brněnským bytem - nehledáte náhodou někdo v Brně podnájem tak nějak do prosince? Ne? No, zkusit jsem to musela.

Krom toho teda musím udělat takové drobné věci jako zavřít svůj krámek na fleru, začít zaplevelovat svůj pracovní počítač softwarem na úpravu fotek a doufat, že se mi to podaří udělat tak, aby mi nechodily výhrůžné emaily od našeho IT oddělení, že mám zaplevelený počítač nepovolenými programy a ať je koukám smazat. Musím si najít nějakou pohybovou aktivitu, ať nedopadnu jako většina populace, co se tu pohybuje na ulicích. Koupila jsem si totiž chvíli po příletu šaty na svatbu kamarádky, tak nechci riskovat, že se do nich na podzim nevejdu. A taky se musím smířit s tím, že tu strávíme léto, což znamená, že už tu teploty neklesnou pod dnešních 43°C a varování meteorologů ohledně přílišného horka vydané včera nezmizí nejbližších několik měsíců.

Pro vás to ale znamená, že vás budu nějakými výletovými fotkami zaplavovat i nadále, takže se máte na co těšit. Těšte se.

1 komentář: